September 2022. Nyhedsbrev

Efter generalforsamlingen den 15. maj 2022, hvor den nye bestyrelse blev valgt af forsamlingen, har vi konstitueret os.

Mod sædvane blev valget afholdt som et valg af en samlet bestyrelse og ikke med et valg pr. person til den enkelte post. Det betyder, at valget blev lukket med valg af det fornødne antal definerede personer. Herefter var det vores opgave at konstituere os. Konstitueringen fandt sted på vores første møde og resulterede i denne fordeling af posterne:

Formand: Hanne Baunsgaard NH 44 – valgt for 2 år

Kasserer: Niels Jørgen Hansen NV 07 – valgt for 2 år

Sekretær: Annemarie Jacobsen NH 42 – valgt for 2 år

Suppleant: Schanne Fridthjof NH 50 – valgt for 1 år

Revisor: Ebbe Olsen NH 29 – valgt for 2 år

Revisor: Niels Peder Ravn NH 41 – valgt for 1 år

Revisorsuppleant: Jørgen Bach NV 25 valgt for 2 år

Bestyrelsen fik derudover mandat til at finde yderlige suppleant til bestyrelsen. Det vil være dejligt såfremt et eller flere af jer medlemmer er interesseret i at være med i arbejdet.

Efter generalforsamlingens afholdelse har bestyrelsen fremskaffet den manglende kassebeholdning. Sagen er dermed lukket og næste års regnskab vil indeholde en tilbageførsel af hensættelsen til imødegåelse af tabet. En meget positiv afslutning på sagen.

På det konstituerende bestyrelsesmøde aftalte vi ansvarsområder, ligesom vi aftalte de nødvendige aktioner omkring CVR-register, E-boks adgang, fuldmagter til banken osv.
Samtidig fastsatte vi mødefrekvens, standard dagsorden/referater samt en række aktioner og gøremål for bestyrelsen – dette for at sikre vi effektivt og hurtigt får sat os ind i opgaverne.

Det er så der vi er nu. Arbejdsopgaver er fordelt – naturligt i forhold til det område, vi hver især varetager. Udover den vedtægtsmæssige hovedopgave – nemlig vejenes vedligeholdelse – herunder ryddelighed og beskæring, har vi fokus på information og nem kommunikation til alle medlemmer.

Vores hjemmeside vil fortsat indeholde relevante oplysninger omkring regnskab, vedtægter, kontaktinformation m.v. samt mulighed for fremsendelse af mails til bestyrelsen på:

info@nyruphuse.dk


Vi har igangsat opdatering af vores hjemmeside og glæder os til, at vi snarest muligt kan komme med annoncering af det er sket.

Udover hjemmesiden skal vi lige gøre lidt reklame for den etablerede Facebook-gruppe – Nyruphuse grundejerforening – her kan medlemmerne hurtigt komme i kontakt med hinanden.

Vi vil også gerne benytte lejligheden til en reminder omkring kontingentet – som senest skulle være indbetalt 1. juli – der er nogle restancer, som vi gerne ser betalt. Foreningens konto nr. er:

reg.nr. 1551 konto nr. 6532896

Husk venligst at anføre betalingsinformation (NV/NH + husnummer) i tekstfelt samt folkeregisteradresse og meget gerne e-mailadresse i rubrikken “meddelelse”, så vi kan opdatere vores medlemsliste.

Vi holder øje med vejene – vejret kan være en udfordring med kraftig regn. Som vi ser vejene pt. synes de at være i pæn stand. ændres dette tager vi selvfølgelig aktion.

I foreningen har vi som grundejere pligt til at sikre beskæring af hække og træer således, at udrykningskøretøjer, renovation o.s.v. uhindret kan komme frem. Som vanlig laver vi en rundering inden efterårsferien så vi alle får styr på den del.

Endelig vil vi allerede nu sikre, at I alle er klar over vi holder generalforsamling den 21. maj 2023. Vi håber rigtig mange møder op – og husk at eventuelle forslag skal fremsendes til bestyrelsen senest den 21. april 2023 – vi skal nok udsende en reminder, når den tid kommer.

Sluttelig ønsker vi alle et dejligt efterår, hvor vi kan nyde vores huse og de dejlige omgivelser. Vi vil fremadrettet bestræbe os på at informere om vores aktivitet i bestyrelsen og andre nyheder som måtte komme af interesse for os alle.

De bedste hilsner fra
Bestyrelsen i Grundejerforeningen Nyruphuse.